معرفی بهترین گن لیپوماتیک برای بعد عمل جراحی پیکرتراشی زنان و مردان
نوشته شده توسط : ریحانه

چرا بعد از عمل لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی باید گن لیپوماتیک بپوشم ؟

۱- کاهش ورم بعد از جراحی

تورم بعد از عمل با تجمع مایع اضافی در حفره های شکم به دنبال تامی تاک یا هر جایی که لیپوساکشن انجام شده است , بروز می کند که باعث افزایش وزن شما می شود. گن بعد از عمل جراحی می تواند با اعمال فشار مناسب به ناحیه آسیب دیده با توزیع مجدد مایعات به کاهش تورم کمک کنند. فشار اعمال شده توسط این لباس ها می تواند  توده ها و برجستگی هایی که پس از تامی تاک ظاهر می شوند را هموار و یکنواخت کند.

۲- کبودی بعد از عمل را کاهش می دهد.

کانولایی که در لیپوساکشن استفاده می شود، رگ های خونی را در طول فرآیند استخراج چربی در حین حرکت به سمت و سوی آن مختل می کند. گن بعد از جراحی رگ های خونی را فشرده می کنند و از تجزیه و نفوذ گلبول های قرمز خون جلوگیری می کند. در نتیجه می تواند کبودی حاصل از این روش را کاهش می دهد. احتمال ایجاد کبودی بعد از عمل در بیمارانی که از گن بعد از جراحی استفاده نمی کنند به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

۳- کاهش درد بعد از عمل 

فشار اعمال شده توسط گن بعد از جراحی می تواند به نگه داشتن بافت های شما در جای خود بعد از جراحی کمک کند. که از محل برش و ساختارهای داخلی در برابر آسیب کمک می کند و همچنین احتمال درد و التهاب را در بدن کاهش می دهد.

۴- کاهش افتادگی پوست بعد از عمل 

یک عارضه جانبی حذف چربی از طریق لیپوساکشن ایجاد پوست شل در هنگام برداشت چربی است. با استفاده گن بعد از جراحی ، روند بهبودی افزایش می یابد. به دلیل اینکه استفاده از گن باعث می شود که پوست به‌ خوبی روی بافت‌های زیرین خود قرار گیرد و به آن بچسبد.

۵- کاهش عفونت 

گن بعد از عمل جراحی شکم به عنوان مانع فیزیکی عمل می کنند و از تماس مستقیم عوامل عفونی با محل برش جلوگیری می کند. بنابراین احتمال عفونت کاهش می یابد.

۶- حفظ تغییرات پس از عمل را به شکل و فرم صحیحی

کانتور جدید شکم شما به دنبال نتایج تامی تاک یا لیپوساکشن با استفاده از گن بعد از جراحی به شکل صحیحی حفظ می شود. بنابراین استفاده از گن بعد از جراحی شکم می تواند تغییرات کانتور بعد از عمل را حفظ کند.

۷- بهبود گردش خون

در هر جراحی خطر تشکیل لخته خون و حرکت آن وجود دارد، از جمله لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی. حرکت لخته خون می تواند رگ های ریوی را مسدود کرده و باعث آمبولی ریه شوند که یک عارضه خطرناک است. گن بعد از عمل جراحی شکم باعث گردش خون مناسب می شود و تشکیل لخته را کاهش می دهند و در نتیجه از عوارض مربوط به لخته خون جلوگیری می کنند.

۸- تسهیل در حرکت

گن بعد از جراحی به نگه داشتن بافت‌ها در جای خود در حین حرکت در دوران نقاهت کمک می‌کنند. بنابراین، با کاهش احتمال ایجاد فشار در محل برش باعث تسهیل در حرکت و راحتی می شود.

۹- کمک به تجزیه کلوئید کمک

پس از لیپوساکشن و تامی تاک، ممکن است بافت های اسکار اضافی در اطراف زخم بهبود یافته شما ایجاد شود که منجر به تشکیل کلوئید می شود. گن بعد از جراحی به تجزیه این بافت اسکار کمک می کنند.

منبع : بهترین گن لیپوماتیک





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 11 / 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: